Úsek - kancelář vedení města
- plní úkoly asistentky starosty, místostarosty a tajemníka úřadu a administrativně zajišťuje jejich činnosti
- vede agendu členů Zastupitelstva města, Rady města (eviduje seznam kontaktů atd.)
- zabezpečuje informování veřejnosti o jednáních Zastupitelstva města a o přijatých usneseních
- zabezpečuje organizačně technickou přípravu a průběh jednání Zastupitelstva města a schůzí Rady města
- provádí formální kontrolu materiálů předkládaných k projednání Zastupitelstva města a Rady města
- zpracovává zápisy a usnesení z jednání Zastupitelstva města a ze schůze Rady města, eviduje je a archivuje, pořizuje výpisy z usnesení
- zajišťuje zápisy i z dalších jednání starosty, místostarosty nebo tajemníka
- zajišťuje zápisy z porad vedení nebo v případě potřeby jiných porad
- vede centrální evidenci právních předpisů města, vnitřních předpisů, organizačních pokynů a instrukcí a zabezpečuje jejich aktuální znění na webových stránkách města
- vede centrální evidenci stížností, petic a podnětů a kontroluje jejich vyřízení
- zajišťuje spisovou službu dle zák. č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě
- zajišťuje zveřejňování dokumentů na úřední desce města v souladu s právními předpisy, a to i způsobem umožňujícím dálkový přístup
- zajišťuje informovanost zaměstnanců městského úřadu o přijatých usneseních a uložených úkolech z porad vedení města
- umísťuje informace o činnosti města Chýně na webové stránky města, Facebooku, Munipolisu a Chýňském zpravodaji
- vede systém veškerých objednávek
- vede evidenci rezervací zasedacích místností města
- provádí hlášení místním rozhlasem
- upravuje a zpracovává evidenci docházky zaměstnanců města
- zabezpečuje dodržování ustanovení o státních symbolech a symbolech města
- zabezpečuje organizačně agendu jednotky sboru dobrovolných hasičů města Chýně
- zajišťuje správu telefonní sítě, mobilních telefonů a kopírek
- zastupuje nebo v případě potřeby vypomáhá na úseku podatelny, vedení evidence obyvatel, CZECH POINT, vnitřní záležitosti